Οι στόχοι και οι προτεραιότητες παθολογικού Τμήματος

Στο Παθολογικό τμήμα παρέχονται τα μέσα για τη διάγνωση, πρόγνωση και θεραπεία ενηλίκων με παθολογικά προβλήματα, με ιδιαίτερη έμφαση στα Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια, την Αρτηριακή Υπέρταση, τα Μεταβολικά Νοσήματα (σακχαρώδης διαβήτης, δυσλιπιδαιμίες) και τις Λοιμώξεις. Το έμπειρο νοσηλευτικό προσωπικό εξασφαλίζει την άριστη νοσηλεία και την ακριβή εφαρμογή των οδηγιών θεραπείας από τους έμπειρους ιατρούς μας..

Παροχές και νοσοκομειακές υπηρεσίες

Οι δραστηριότητες του παθολογικού τμήματος συνίστανται σε:

  •  διερεύνηση οξέων και χρόνιων παθολογικών προβλημάτων
  •  υποστήριξη των νοσηλευομένων ασθενών των άλλων ειδικοτήτων, οι οποίοι έχουν προβλήματα που άπτονται της Παθολογίας
  •  καθημερινή επίσκεψη της ομάδας των Παθολόγων στους ασθενείς
  •  προγραμματισμό του απαιτούμενου εργαστηριακού ελέγχου και άλλων απαραίτητων διαγνωστικών πράξεων καθώς και καθορισμό της συνιστώμενης θεραπευτικής αγωγή

 

 

Συνεργάζονται τα αρμόδια τμήματα μεταξύ τους αν χρειαστεί άμεση ανάγκη για κάποια εξέταση εντός κλινικής;

 

Τι γίνεται στη περίπτωση που πρέπει να εισαχθεί κάποιος ασθενής άμεσα; ποια είναι η διαδικασία;

Χρειάζεται να έχω μαζί μου το βιβλιάριο υγείας κατά την εισαγωγή ή επίσκεψη και ποιο τμήμα είναι αρμόδιο για τη πληρωμή της επίσκεψης ή εισαγωγής;

FAQ

Ο ΕΟΠΥΥ καλύπτει το μεγαλύτερο ποσοστό της νοσηλείας του ασθενή. Ο ασθενής πληρώνει ένα πολύ μικρό ποσοστό από τη συμμετοχή του και βάση του τιμοκαταλόγου της Κλινικής.
Όχι. Βάση νομοθεσίας δεν επιτρέπεται τακτικό, προγραμματισμένο ραντεβού με οποιοδήποτε ιατρό που δεν διαθέτει ιατρείο στο χώρο της Κλινικής. Το ίδιο ισχύει και για την συνταγογράφηση.
Κάθε διαγνωστικό τμήμα της Κλινικής λειτουργεί με ραντεβού. Αναζητήστε τους αριθμούς από το τμήμα που σας ενδιαφέρει στο κομμάτι ‘ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ’ ή κλείστε μια συνεδρία μέσα απο την online φόρμα μας
Για την ολοκλήρωση των εξετάσεων σε διαφορετικά τμήματα, την ίδια ημέρα, μπορείτε να απευθύνεστε στο λογιστήριο της Κλινικής.
Η Κλινική λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο. Το έμπειρο, εξειδικευμένο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό αναλαμβάνει άμεσα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για τον άμεσο έλεγχο του ασθενή.
ια το οικονομικό κομμάτι της νοσηλείας, σας ενημερώνει το προσωπικό της Κλινικής κατά την εισαγωγή του περιστατικού. Στο τέλος της νοσηλείας, απευθύνεστε στο λογιστήριο της Κλινικής.
Βεβαίως, εφόσον το επιθυμεί ο ασθενής ή το συγγενικό του πρόσωπο.
Οι γνωματεύσεις των εξετάσεων γίνονται από τον Ιατρό-Ακτινολόγο της Κλινικής μας.
Κατά την έξοδο του ασθενή από την Κλινική (εξιτήριο), παραδίδεται πλήρης ιατρικός φάκελος με τα αντίγραφα των εξετάσεων κατά τη διάρκεια νοσηλείας.
Βεβαίως, εφόσον το επιθυμεί ο ασθενής ή το συγγενικό του πρόσωπο.